Re: Jakis cichy i tani zasilacz ?

Autor: Tequila (pasko_at_konto.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 11:41:41 MET

Wczoraj zakupilem zasilacz FEEL 300W (taki potwornie ciezki) za 70zl. Jestem
bardzo z niego zadowolony. praktycznie go nie slychac, jak na razie nie
mialem z nim zadnych problemow (odpukac). na zasilaczu jest naklejka "noise
killer" czy cos. nie jestem w stanie podac jaki to model, bo naklejka po
montazu nie jest widoczna. nie ma regulacji obrotow, nie trzeba nic
regulowac, bo po prostu nic nie slychac. POLECAM. nie wiem jak z
zywotnoscia. moze ktos z grupowiczow cos wiecej powie o tym zasilaczu?
pozdro, tequila

--
Wyslano przez news.atcom.net.pl
ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/