Re: BSA - na jakiej zasadzie?

Autor: syberia1_at_NOSPAM.gazeta.pl
Data: Tue 11 Feb 2003 - 10:45:21 MET

Grendel <podpucha_at_op.pl> napisał(a):

> Prawda jest taka, że BSA to kwiatek do kożucha...
> Polecam lekturę http://www.microsoft.com/poland/piratnie/
>
> W każdym przypadku informacja zawiera ...policja skontrolowała...
> Panowie z BSA są tylko jako 'eksperci', którzy tym swoim GASPem
> przeszukują kompy, a od 'wsparcia prawnego' jest policja i to ona
> dokonuje spustoszenia w firmie ;)

Na jakiej podstawie twierdzisz, że ktokolwiek sprawdza komputery GASP-em?
Odpalenie oprogramowania na sprawdzanych kompach to już ingerencja w jego
zawartość programowa dlatego policja boi sie jak ognia tego typu czynności.

Gościu, czy ty nie możesz zrozumiec że ZADEN etetowy pracownik BSA (nie wiem
czy jest wogóle taki w Polsce, gdyż oficjalnie jest tylko ich
pełnomocnik-kancelaria) nie bierze udziału w działaniach antypirackich
policji??? Działania z policja prowadzi specjalistyczna firma wynajęta przez
kancelarie prawną "obsługująca" BSA i Micro$oft. BSA ma formalnie czyste ręce
i wbij to sobie do głowy.

> praktyka wykazuje, że sobie robią 'branżowo' na określonym terenie.
> BTW: znacie może nazwę sklepu komputerowego w Zabrzu, który
> 'skasowali' ? Pytałem 2 znajomych sklepikarzy z branży, ale nie
> wiedzą, kogo dotknął zaszczyt... W tym samym tygodniu poleciało
> jeszcze parę firm z Gliwic i Sosnowca... Ale też nie znam
> szczegółów...

I znowu nieprawda - działania opierają się na wiarygodnych zawiadomieniach o
popełnieniu przestępstwa lub informacji, które posiada policja. Ludzie, którzy
towarzyszą policji są angażowani na prośbę policji jako pomoc specjalistyczna.
Zadzwoń sobie do wydziału PG w dowolnym miescie, w którym przeprowadzano
działania antypirackie i wypytaj.
Przestańcie ludzie mity łamane przez bajki wypisywać