Jakis cichy i tani zasilacz ?

Autor: Pawel_sm (Pawel_sm_at_poczta.onetNOSPAM.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 08:07:26 MET

Juz jakis czas temu spalil mi sie zasilacz codegen, podobno sfajczyl
sie w nim jakis uklad elektroniczny ktory trudno dokupic wiec musze
kupic jakis nowy zasilacz.

Do tej pory kompa uzywalem na porzyczonym jakims zasilaczu no-name
i jestem przerazony: komputer czasami wogole nie startuje, hasuje
to (zasilacz) jak odkurzacz itp.....

Moze mi ktos polecic jakis cichy (z automatyczna regulacja obrotow
 wentylatorka od temperatury), tani i dobry (zeby komp zawsze
startowal, tak jak to bylo na moim codegenie) zasilacz ?

Jakiej firmy zasilacze sa ciche ? Czy moze tylko konkretne modele ?

Moj sprzet:
Duron 800Mhz
RivaTNT2
2x HDD