Re: Problem... S.O.S!

Autor: DarksidEye (darksideye_at_o2.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 11:54:57 MET

> moze zasilacz sie nie wyrabia przy 4 urzadzeniach?
> odlaczaj od zasilania po kolei jedno uzradzenie, tak aby pracowaly tylko
3,
> jesli przy 3 problem nie bedzie wystepowal w zadnej konfiguracji to znaczy
> ze zasilacz, jesli w 3 z 4 ukladach to znaczy ze jedno z urzadzen.
>
> MaPia

Zasilacz raczej wukluczam, pady mialy miejsce nawet, gdzy komp dzialal
sobie w tle, nic nie robilem. Gdyby te 300 W nie wystarczalo, to chyba
padal by np. przy wypalaniu CD, czy innych energochlonnych zadaniach...
Zazwyczaj mialo to miejsce, gdy pracuje normalnie na kompie,
jestem podlaczony do sieci i w tle pracuje DC++
(operacje na wielu partycjach, odczyt i zapis)

                        Pozdro!

                        DarksidEye