Re: >>> Jaka obuowa <<<

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 13:09:45 MET

On Sun, 09 Feb 2003 12:19:16 +0100, oVo wrote:

[...]
> A jak zacznę blokować dojazd do giełdy komputerowej to dopiero bede
> miał szacunek ;o))

Eeee...podejżewam, że po prostu dostaniesz po gębie...;D

> Ooooo... w życiu nie napisałem że Codegen jest lepszy, raz napisałem

To nie Ty ???. No to musiał być _HEARTSHADE... ;))

> No chyba że kiedyś siadłem do komputera po pijaku [...]

O, to tak, jak ja poprzedni post :)

> Co do Huntkeya: zasadnicze wady na podstawie oglądu ok. 10
> egzemplarzy:
> - odkurzacz nie wentylator. Po co do zasilacza 300W ze sporymi
> radiatorami wentylator 0,23A? W

Coby chłodniej było ;))) Ale fakt - cichutki nie jest. Tyle, że nie
zauważyłem, żeby Enlight był cichszy ;)

> - mała obciążalność poszczególnych wyjść. Moc całkowita zasilacza to
> praktycznie suma dopuszczalnych obciążeń na wszystkich wyjściach,
> podczas gdy w innych zasilaczach jak z jakiegoś wyjścia nie korzystamy
> to z innego możemy żreć duży prąd, to tu nie. I sumaryczna moc dla 3,3
> + 5V jest zdecydowanie za mała. Napięcia spadają poniżej znamionowych
> już przy konfiguracji PIII 800 + 1 HDD + Radeon 8500 +2 x CD.
> Przy większym obciążeniu zaczyna mu skakać +12V a pozostałe siadają.

Hmmm... To akurat sprawdzałem... Athlon XP 1900+ (Palomino), 512 RAM,
2xHDD 7200, DVD, CDRW, Szafir 8500, Lan, Tuner TV, SB Audigy.
Zmierzone napięcia to 12,4V i 4.97V. IMO - nie ma się czego czepiać.
Aha - multimetrem, rzecz jasna ;)

> - kondensatory kiepskich firm przytulone do radiatora. Nie martwiło by
> mnie to gdyby to były np. kondensatory Nichicon albo Rubycon
> wytrzymujace 105C. Ale tam widziałem tajwańskie kondensatory Jen Pan
> i inne na 85C wiec przy systematycznym wiekszym obciazeniu moze takie
> cos po prostu eksplodowac.

No to już wiesz, po co silne chłodzenie ;)

A ekspoldowało Ci kiedyś ?
Padł Ci kiedyś Huntkey ?

> Wiem że sie troche czepiam [...]

Noooo....:)) Ale w końcu wysłuchiwać tylko pochwał to nie ma sensu ;)
A masz coś na Enlight'a/Sirtec'a ???

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!