Re: monitor SAMSUNG SyncMaster 757MB

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 20:50:55 MET

Użytkownik "finialski" <napisał w
> i teraz pytanie - poproszę o opinie na temat tego typu monitorów - ogólnie
> jest ok, poza usterkami powyżej. czy są to monitory godne cierpliwego
> ustawiania geometrii, czy mam sobie dać spokój i wymienić na coś innego.
> finialski
________________

podlacz monitor do USB i mozesz bawic sie w ustawienia myszka ( szybciej i
prosciej)
soft do ustawien kolorow/jaskrawosci/kontrastu i nacycenia jest rownie
przydatny(ciekawe efekty "wizualne" polepszajace obraz )

wady ?
1-szyba
2- poswiata na wewnetrzej stronie szyby przy ciemnym tle i jasnych obiektach
na nim
3- "usmiechniety monitor" (gorna krawedz uginajaca sie w dol)

mam go od ...(nie pamietam juz ) i daje mu 4+

Blesso