monitor SAMSUNG SyncMaster 757MB

Autor: finialski (finiu_at_hoga.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 20:17:17 MET

Witam

Jestem posiadaczem monitorka jak w temacie i mam z nim kilka problemów:

po pierwsze - po wyłączeniu wydaje dziwne trzaski przez kilka minut - o
dziwo to już drugi taki egzemplarz - po wymianie i jest to samo
po drugie - ustawianie geometrii to utrata dużej ilości czasu i nerwów -
poza tym ustawienia fabryczne to poprostu tragedia :-(

i teraz pytanie - poproszę o opinie na temat tego typu monitorów - ogólnie
jest ok, poza usterkami powyżej. czy są to monitory godne cierpliwego
ustawiania geometrii, czy mam sobie dać spokój i wymienić na coś innego.

dodam, że używam karty Gainward GF3 Ti/450

pozdro
finialski