Re: DVD

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 20:23:51 MET

Sasanka naskrobał:

>Jaki czytnik DVD polecacie? Planuje nabyc a zupelnie nie orientuje
>sie w temacie co warto...

Używany Pionieer 104. Tanio, i nie za szybko ;)
A poważniej, to sam kupiłem 104 używanego i jest to jak na razie
najlepszy sprzęt do odczytywania krążków jaki miałem. Poprzednie ze 4
czytniki cd zawsze czegoś tam nie chciały czytać a ten żre każdą
zakałę którą mu wetknę w uśmiech.
A ponieważ nie kręci z maksymalną osiągalną obecnie przez napędy
prędkością, krążków mi nie rozrywa no i hałas jest do wytrzymania.
Niestety, w sklepach już nie ma...trzeba na Allegro.

--
Jacek