Re: >>> Jaka obuowa <<<

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 17:18:15 MET

Rafał Bartoszak wrote:

> Eeee... waga = pierwsze wrażenie...:))

No tak :)

> Jak zasilacz nie waży, to nawet nie warto go oglądać. Ale to, że
> waży, to jeszcze nic nie znaczy ;)

Gorzej jak jest ciezki, a za balast robi kawal blachy 3mm przykrecony ;)

> Ufff...na szczęście mój nie jest "bardziej rozbudowany" ;))

Faktow nie zmienisz :P

> Cóż, u mnie wszysko gra...Napięcia mierzyłem przy wtyczkch.

Tego napiecia nie masz na wtyczce tak samo jak 3.3V Problem z napieciem
5VSB maja wszystkie tansze zasilacze :/ A objawia sie to wlasnie problemem
w odpaleniu kompa z klawiatury i przy WOL i WOR no i wspomne o przejsciu w
Stand by na dluzszy czas przy wiekszej ilosci pameici DDR kiedy to pamieci
sa podtrzymywane wlasnie z 5VSB.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"