Re: >>> Jaka obuowa <<<

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 15:46:58 MET

On Sun, 9 Feb 2003 16:15:59 +0000 (UTC), Krzysiek Szczepanek wrote:

> Z ta zasada kup sobie Fell za 70zl w wersji ciezkiej :] Napewno jest dobry
> ;)

Eeee... waga = pierwsze wrażenie...:))
Jak zasilacz nie waży, to nawet nie warto go oglądać. Ale to, że waży,
to jeszcze nic nie znaczy ;)

> No ja jeszcze wrzuce 3 grosze :P
> - wydajnosc nie najlepsza do bardziej rozbudwoanych zestawow sie nie
> nadaje :/

Ufff...na szczęście mój nie jest "bardziej rozbudowany" ;))

> - stabilnie to on trzyma napiecia przy malym obciazeniu
> - za maly prad (sporo <1A) przy +5VSB czyli problemy z odpaleniem kompa z
> klawiatury oraz problemy z WOL i WOR

Cóż, u mnie wszysko gra...Napięcia mierzyłem przy wtyczkch.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!