Re: >>> Jaka obuowa <<<

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 01:25:56 MET

On Mon, 10 Feb 2003 16:18:15 +0000 (UTC), Krzysiek Szczepanek wrote:

[...]
> Gorzej jak jest ciezki, a za balast robi kawal blachy 3mm przykrecony ;)

Takiego nie widziałem ;) Ale przyszło mi to do głowy...

> Tego napiecia nie masz na wtyczce tak samo jak 3.3V

Krzysiu....coś Ty....;) Pisałem o 12 i 5V...

> Problem z napieciem
> 5VSB maja wszystkie tansze zasilacze :/ A objawia sie to wlasnie problemem
> w odpaleniu kompa z klawiatury i przy WOL i WOR no i wspomne o przejsciu w
> Stand by na dluzszy czas przy wiekszej ilosci pameici DDR kiedy to pamieci
> sa podtrzymywane wlasnie z 5VSB.

5VSB ma u mnie obciążalność 3A, i nie zauważyłem jakichkolwiek problemów
z WOL, a odpalam go standardowo z klawiatury :)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!