Re: Monitor LCD 17''

Autor: Miki (mika74_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 17:31:10 MET

> No spoko monitorek do netu , pracy w windowsie, a do filmow
> coz....telewizorek, ogladanie filmow na LCD mija sie z celem, na CRT od
bolu
> mozna, najlepiej jest miec duzy TV :)

A na czym polega problem z oglądaniem filmów na LCD?
Nigdy nie miałem monitora LCD, więc tylko się domyślam
że chodzi o bezwładność pikseli albo złe odwzorowanie kolorów.
W pracy mam laptopa Compaq i przy szybkim przewijaniu strony
(choćby z tekstem) widać opóźnienia i przebarwienia. Myślałem jednak
że zwykłe monitory LCD nie mają aż takich problemów.

Miki