Re: Monitor LCD 17''

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 18:59:44 MET

Użytkownik "Miki" <mika74_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A na czym polega problem z oglądaniem filmów na LCD?
> Nigdy nie miałem monitora LCD, więc tylko się domyślam
> że chodzi o bezwładność pikseli albo złe odwzorowanie kolorów.
> W pracy mam laptopa Compaq i przy szybkim przewijaniu strony
> (choćby z tekstem) widać opóźnienia i przebarwienia. Myślałem jednak
> że zwykłe monitory LCD nie mają aż takich problemów.

Maja maja..dokladnie takie same jak te w notebookach, no chyba uda ci sie
kupic jakis naprawde wypasiony model. Jesli zalezy ci zeby film wygladal
ladnie, kolory byly naturalne to o LCD zapomnij. IMO najlepszym rozwiazaniem
jest LCD do pracy w windowsie (oczywiscie jesli praca w windowsie wymaga
dobrego odwzorowania kolorow to...jedyny sluszny wybor to monitor CRT), a do
filmow duzy TV. Oczywiscie do tego trzeba karte grafiki z dobrym TVOUT'em.

p.