Myszka optyczna

Autor: -DraconuS- (draconus_at_o2.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 13:54:09 MET

Yaa

Kupilem sobie ostatnio tego gryzonia:
http://www.sklep.age.pl/opis.php?m_kod=MY___LOGIB69PS2USB
 - Logitech Optical B69 PS/2|USB -
Jakowoz jest to moje pierwsze doswiadczenie z myszkami optycznymi, a
duzo dobrego slyszalem o rozwiazaniu optic+kabel, zwl. dla graczy (vide
sig ;) to mam pytanie czy to normalne zachowanie.
Otoz na poczatku co jakies 5 sekund mysz 'wariowala' na jakies 2 sekundy
i dalej sie powtarzalo, 5 sek normal, 2 sek wariacji (np. kreci na maksa
w grze, zjezdza kursorem w jakis rog w oknach) itd. itp. Zmienilem moja
best-ulubiona -super podkladke (bo wczesniej mialem kulkowa mysz) na
pusty blat (drewniany stol + 1mm lakieru) - to samo, choc moze z
mniejszym natezeniem. Dopiero na materialowej podkladce (taka z gabka)
jest calkowicie OK.
Mam nadzieje, ze to przypadlosc kazdego optyka (a przynajmniej tych z
pojedynczym ukladem optycznym). Poradzcie wiec jakie jeszcze podkladki
(bo po stole, ani papierze nie bede szorowal) dobrze dzialaja z tymi
gryzoniami.

Sayounara

--
Maciej aka -DraconuS- .. Wroclaw .. GG#501084
(.) (.) .:Quake III Arena nightmare player