Re: Montaż wiatraka podkartą graficzną - wktórą stronę?

Autor: -DraconuS- (draconus_at_o2.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 13:17:32 MET

Hi

Marcin Wojtczuk wrote:
> Wydaje mi się, że lepiej na ni± dmuchać, bo wiatrak jest bardzo duży i przy
> okazji chłodziłby pamięci. Ale może nie mam racji ?

To ma wiecej zaleznosci niz ci sie wydaje, ale jak nie chcesz analizowac
obiegu powietrza w obudowie to lepiej 'dmuchaj', bo w wiekszosci
wypadkow sie to sprawdza.

> Druga sprawa: czy jest szansa na to, że przestanę widzieć artefakty
> spowodowane przetaktowaniem pamięci, je¶li schłodzę je odpowiednio?

Jak najbardziej...

> możliwo¶ć zwiększenia napięcia dla AGP, ale gdy to robię karta pokazuje
> jeszcze więcej artefaktów, st±d pytanie.

No bo z tym to roznie bywa...

> Karta to riva vanta 16MB SDR (PROSIŁEM, żeby się nie ¶miać!)

LOL :) {NMSP}
Wiesz co zrob? Sprzedaj Athlona, kup Durona, zostanie ci na karte graf.
np. GF2MX i zobaczysz w koncu plynna graficzke 3d, bo z podkrecaniem
Vanty daj se spokoj!

--
Maciej aka -DraconuS- .. Wroclaw .. GG#501084
(.) (.) .:Quake III Arena nightmare player