Re: Notebook

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 11:43:19 MET

On Sun, 9 Feb 2003 12:02:05 +0100, Radosław Putek wrote:

> Wiem ze moze poza tematem, ale moze ktos z was uzywa i poradzi.
> Zastanawiam sie nad kupnem notebooka.
> Z dostepnych modeli wybralem dwa :
> ASUS L 3800 C
> Toshiba Satellite 1410-614
> Moze ktos uzywa ktoregos z tych notebookow i moze podzielic sie uwagami
> praktycznymi.

Asusa nie znam, ale Toshiby są OK. Polecam :)
Co prawda była seria z walniętym układm kontroli temperatury (czasami
komp się awaryjnie wyłączał, chociaż wcale nie był przegrzany), ale to
problem sprzed dwóch lat
pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!