Re: Notebook

Autor: Karol Kozimor (sziwan_at_true.host.is.hell.org.pl.invalid)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 03:09:46 MET

Thus wrote Radosław Putek in <b25cfh$a2n$1_at_SunSITE.icm.edu.pl>,
on Sun, 9 Feb 2003 12:02:05 +0100:
> Wiem ze moze poza tematem, ale moze ktos z was uzywa i poradzi.
> Zastanawiam sie nad kupnem notebooka.
> Z dostepnych modeli wybralem dwa :
> ASUS L 3800 C
> Toshiba Satellite 1410-614

Od ponad półtora miesiąca używam tego Asusa. Jakość podzespołów całkiem
przyzwoita (dysk IBM Travelstar, w nowszych modelach 5400 rpm, combo
Toshiby), komfort pracy z lepszą matrycą nieporównywalny. Zwróć uwagę na
ekran, jak kupowałem dopiero trzeci egzemplarz dostałem bez martwego
piksela (były pojedyncze, cholernie słabo widoczne). Nie wiem, czy to jakaś
partia felerna była, czy też u dystrybutora dziurawili...
Pozdrawiam,

--
Karol 'sziwan' Kozimor
sziwan_at_true.host.is.hell.org.pl.invalid