Re: Odp: Overclocking i celeron 300A

Autor: Jarek Leczkowski (glid_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 11:29:58 MET

Dikol <dikol_at_o2.pl> napisał(a):

> zworkami. Wqrzylem sie i kupilem od kumpla plyte abit BH6. Zwiekszylem
> napiecie na procku, zerwalem paste silikonowa i rozsmarowalem paste
> termoprzewodzaca. Chodzi wszystko ladnie, ale czasami mi klawiatura siada
> nie wiem czy to wina procka, czy klawiatury, bo nie mam czasu sie bawic w
> testowanie. ( podejrzewam jednak ze wina podkreconego procka.)
I tym oto sprytnym sposobem stales sie wlascicielem najlepszej owczesnie
plyty do podkrecania :-) Gratulacje zakupu. Jesli jest ona jeszcze w wersji
1.1 lub 1.2 to lepiej byc nie moze. Sam mam taka i smiga na niej Cel950_at_1150
(nie chcialo mi sie jeszcze podbijac napiecia ;-) Jak juz Ci sie ta plyta
znudzi, to absolunie nie wyrzucaj jej tylko opraw w ramki i powies na scianie
(ew. jakis oltarzyk bylby mile widziany)

Kiedys to sie plyty produkowalo (ponadczasowe) - nie to co dzis za pol roku
trzeba zmienic bo zamiast KT400 jest lepszy super hiper KT400A

MSPANC

Pozdrawiam
GLide