Odp: Overclocking i celeron 300A

Autor: Dikol (dikol_at_o2.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 22:42:22 MET

> Mam ten sam problem :-) C300A+PC Chips

Witam. Tez mam cel300A(slot1 ofcorz) + Noname, na ktorej nawet FSB nie dalo
sie zmienic na 100. Wyczailem na pewnej stronie, ze mozna sprobowac zakleic
"nozke" B21. Zrobilem to i moj cel300, byl juz widziany jako cel450 i
odblokowaly mi sie wyzsze czestotliwosci ( az do 133 ) Niestety proc byl
niestabilny, a napiecia nie dalo sie zmienic w biosie, ani na plycie
zworkami. Wqrzylem sie i kupilem od kumpla plyte abit BH6. Zwiekszylem
napiecie na procku, zerwalem paste silikonowa i rozsmarowalem paste
termoprzewodzaca. Chodzi wszystko ladnie, ale czasami mi klawiatura siada
 nie wiem czy to wina procka, czy klawiatury, bo nie mam czasu sie bawic w
testowanie. ( podejrzewam jednak ze wina podkreconego procka.)

Chcialebym sie jednak dowiedziec, jakie "nozki" mozna zakleic, aby zwiekszyc
napiecie na procku? ( pytam z ciekawosci ) Podaj najlepiej jakis link do
artykulu o tym.

--
                PZDR - Dikol
      | Dikol_at_go2.pl | GG# 1059964 |