Re: chce zmienic sprzet. prosze o opinie.

Autor: d_r (dagres_at_interia.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 00:03:45 MET

> Błąd bardzo poważny. Za tą kasę dostaniesz Radeona 9000 - duuużo lepszą
> kartę.

W cenie powyższej Daytony można kupic jedynie Radeona 7500 !!!
Właśnie wczoraj kupiłam powyższy model PD Geforce'a
w Miedia Markt za 259 złotych.
Najtańszy Radeon 9000 kosztuje blisko 400 złotych.

Poza tym moja nowa karta działa bez żadnych zarzutów.
W ogóle jeśli mowa o Radeon'ach, to właśnie takowego
w wersji 7000 kupiłam -
totalna porażka, nawet nie można było zainstalować driver'a
z dołączonej płyty, po instalacji obraz stawał się zupełnie czarny
i Windows nie ładował się.

Dlatego wymieniłam tą kartę na Daytonę Geforce 440 MX 128bit z DDR 64MB
i wszystko działa jak trzeba. Zarówno przy filmach, jak i grach
wszystko działa stabilnie, obraz jest ostry i wyraźny bez zakłóceń.

Pozdrawiam !
d_r