Re: chce zmienic sprzet. prosze o opinie.

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 00:13:38 MET

d_r claimed:
> W cenie powyższej Daytony można kupic jedynie Radeona 7500 !!!

Będzie lepszy w takim razie. Bo GF4 MX za 250zł oznacza, że jest to wersja
SE, czyli wydajnością mniej-wiecej dorównuje przedpotopowej Rivie TnT.

> Właśnie wczoraj kupiłam powyższy model PD Geforce'a
> w Miedia Markt za 259 złotych.

Nie jest taki zły w takim razie, tak ? :)

> Najtańszy Radeon 9000 kosztuje blisko 400 złotych.

Najtańszy radeon 9000 kosztuje 310zł. Na giełdzie chodzą po 340zł.

> Poza tym moja nowa karta działa bez żadnych zarzutów.

Cieszę się :)

> W ogóle jeśli mowa o Radeon'ach, to właśnie takowego
> w wersji 7000 kupiłam -
> totalna porażka, nawet nie można było zainstalować driver'a
> z dołączonej płyty, po instalacji obraz stawał się zupełnie czarny
> i Windows nie ładował się.

No tak, w takim razie GF lepszy.

> Dlatego wymieniłam tą kartę na Daytonę Geforce 440 MX 128bit z DDR 64MB
> i wszystko działa jak trzeba. Zarówno przy filmach, jak i grach
> wszystko działa stabilnie, obraz jest ostry i wyraźny bez zakłóceń.

Nie masz porównania.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
Athlon XP 1700+ @1700MHz, Soltek 75DRV5-C, Riva Vanta (@135%)