Odp: LG FLATRON F-700P czy HYUNDAI ImageQuest Q770 0 poprawka z Q770 na Q790!

Autor: Paweł (RAL_at_poczta.fm)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 23:58:50 MET

> STARY DARUJ ALE... na dziś to oczywiście płaski ekran wiec jesli ten H
taki nie
> jest (nie znam ) to nie kupuj raczej poszukaj czegoś z płaskim a co do LG
> zawracanie głowy-parametry na papierze to nie to samo co przed oczyma po
kilku
> godzinac pracy-pozdrawiam i kup coś z sensem(czytaj nie LG)

Z sensem czyli co ?

Uzywam LG 700b od pół roku i naprawde jestem zadowlony. W tej cenie to
bardzo m iły monitor. Nie wiem jak a jest różnica F700b /P Wydaje mi
sie że P- ma rozdzielczość 1600x coś tam ale osobiście uważam żą taka
rozdzleczość na monitoże 17 cali to zrodnia.Ale przynajmniej są płaskie-
Całkime płaskie aż na początku ma sie wrażenie że wklęsłe. Co nie można
mówić o innych firmach ktore w tej cenie piszą jest "płaski" a prawda
jest taka że są nadlewane szkłem, w środku już płaskościim brakuje.
F700b i p- też są to kineskopu szczelinowe, tzn stosowane w trinitronach,
generalnie mają lepsze kolory, nie jest to chyba taki typowy szczelinowy,
(ktory ma jedna zasadniczą wade- dwa druciki przez śdoek ekranu) Tutaj
rozwiazali to inaczej.

Na rozmiar plamki trzeba patrzeć z rozwagą gdyż, każa firma podaje
wymiary ktore oczywiście bedą najktórze.- typowy chwit marketnigowy.,
ALe, monitory nie starzeją się tak szybko, jak procesory czy karty
graficzne. Dlatego nie warto na nich oszczędzać - najlepiej kupić monitor
duży i o bardzo dobrych parametrach. Dbamy w ten sposób o nasze zdrowie,
chronimy oczy i zwiększamy efektywność naszej pracy.

:_) pozdrowniea. Ciasny Baniak.