Re: PIII 650 w gore?

Autor: janekbo (janekbo_at_poczta.fm)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 22:10:18 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> CPU Stability Testy jak sie nie wylozy w >60h to mozna powiedziec, ze jest
> stabilny do zastosowan domowych :)
Prosze o rade.
Do tej pory po prostu bawilem sie i wozilem komputer dla
braciszkow-giercmanow sprzety, zeby sprawdzac kompa.
Kiedy kupilem radeona9500 na moje oko wpadl 3dmark2001 ktory z wlaczanym
loopem doskonale pokazuje wszelkie niedoskonalosci roznych konfiguracji na
moim epoxie z nforcem2 i roznymi prockami katowanymi do roznych wskazan
wyswietlacza na plycie.
Co polecilbys jako miarodajny test ogolnej pracy komputera a szczegolnie
pamieci?
Pozdrawiam,
janekbo