Windows Xp i wypalanie płyt cd

Autor: Krzysiek (amron_at_gazeta.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 22:08:31 MET

Witajcie
Mam Windowsa XP i korzystałem z możliwości nagrywania plików na cd za
pomocą funkcji wbudowanych w system. Wszystko chodziło OK i nagle nie
moge już tego robić.Co ciekawsze we właściwościach nagrywarki (nie
istotne jaka, bo sprawdzałiłem już trzy różne, myśląc że problem jest
w nagrywarce) nie ma zakładki poświęconej nagrywaniu, a jeszcze kilka
dni temu była. Zniknęła. Wydaje mi się, że nic w ostatnim czasie nie
zmieniałem w systemie co mogło by wpływać na pracę nagrywarki, więc co
się stało ? Może ktoś ma jakiś pomysł.
Pozdrawiam