Re: PIII 650 w gore?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 13:37:47 MET

janekbo wrote:

> Prosze o rade.

No to masz rade :) Nie da sie zrobic tego szybko.

> Do tej pory po prostu bawilem sie i wozilem komputer dla
> braciszkow-giercmanow sprzety, zeby sprawdzac kompa.
> Kiedy kupilem radeona9500 na moje oko wpadl 3dmark2001 ktory z
> wlaczanym loopem doskonale pokazuje wszelkie niedoskonalosci roznych
> konfiguracji na moim epoxie z nforcem2 i roznymi prockami katowanymi
> do roznych wskazan wyswietlacza na plycie.

Super a ile trwal w tej petli? Chociaz 48h?

> Co polecilbys jako miarodajny test ogolnej pracy komputera a
> szczegolnie pamieci?

Ogolnej poprwanosci konfiguracji sprzetu i systemu operacyjnego dobry jest
3DMark puszczony w petli. Problemy w konfiguracji sytmu wywali w sumie
odrazu bledami w testach, problemy z pamieciami to ogolne uzywanie
komputera a najlepiej memtest, jesli chodzi o stabilnosci to mowie ze po
>60h CST mozna powiedziec, ze komp jest stabilny to uzytkowania domowego
:)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"