Re: 9500 na 9500pro?

Autor: janekbo (janekbo_at_poczta.fm)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 21:52:19 MET

Bylo nim to co napisalem o uczeniu spoleczenstwa... :-)

> _W_tym_przypadku_pisalem o pl.rec.gry.komputerowe.sprzet :)
Mam nadzieje, ze masz swiadomosc, ze ta grupa to pl.comp.pecet ?

> Masz na mysli krucjatorow z logiem ECS na tarczy co znaja tylko dwoch
> producentow plyty glownych ECS i ASUS?
"Krucjatorzy" to odrebny problem, chodzilo mi o k7s5a i ok.30% odsetek
wadliwych egzemplarzy i zwiazane z tym problemy.

> Kwiestia moze byc sporna bo chodzi o softwerowe przerobienie karty czyli w
> sumie grzebanie w sterownikach :)
Ale nie chodzi o przerobke office 2000 na xp. Tylko Karty Graficznej z
chipsetem Radeon9500 na 9700, a softwerowy patch jest odpowiednikiem
bezinwazyjnej przerobki hardwarowej.

> Nie no pewnie ale jak srednio 5 razy tygodniowo przewija sie pytanie na
> temat widzenia polowy pamieci przez iBX to troche robi sie to glupie.
Gdybym przeczytal po raz 5ty w tym tygodniu takie pytanie napewno
przyznalbym Ci racje... Ale ja to pytanie pomimo codziennego przegladania
grupy zauwazylem odosobnionym...

> Ty zaczeles :P
I mam nadzieje, ze odpowiedz na nie bedzie Twoim zakonczeniem. Takze prosze
o unikniecie wyzwan ;-)
Pozdrawiam,
janekbo