Re: 9500 na 9500pro?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 17:36:55 MET

janekbo wrote:

> Troche populizmu nie zaszkodzi :-)

Eeee...
A co ma do tego populizm? :)

> Nie widzialem aby co 10ty post byl o radeonie9500.

_W_tym_przypadku_pisalem o pl.rec.gry.komputerowe.sprzet :)

> Natomiast kiedy cala grupa, zyla ecs k7s5a nikomu to nie przeszkadzalo.

Masz na mysli krucjatorow z logiem ECS na tarczy co znaja tylko dwoch
producentow plyty glownych ECS i ASUS?

> Pytanie z tematu napewno jest zwiazane z grupa.

Kwiestia moze byc sporna bo chodzi o softwerowe przerobienie karty czyli w
sumie grzebanie w sterownikach :) W sumie sam osobiscie nie mam nic
przeciowko pytaniom na temat sterownikow ale sa one bardziej zwiazane z
tematykami grup poswieconych danym systemom operacyjnym pod ktore sa
pisane.

> Nie. Ale po cos w koncu wymyslono grupy dyskusyjne. A ze nie ma
> odpowiedzi bez pytan to kazde ogniwo lancuszka jest potrzebne.

Nie no pewnie ale jak srednio 5 razy tygodniowo przewija sie pytanie na
temat widzenia polowy pamieci przez iBX to troche robi sie to glupie.

> Pytanie w temacie nie robi zamieszania na tej grupie.

A to wyjasnilem wyzej.

> A na koniec to juz troche stalo sie offtopicowe i NTG cisnie sie na
> usta.

Ty zaczeles :P

--
Krzysztof Szczepanek