Re: 9500 na 9500pro?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 13:55:58 MET

janekbo wrote:

> Bylo nim to co napisalem o uczeniu spoleczenstwa... :-)

No tak ale z tego co wiem populizm to mowienie ludziom to co chca slyszec.
Wiec nie zabardzo rozumiem jaki to ma zwiazek :)

> Mam nadzieje, ze masz swiadomosc, ze ta grupa to pl.comp.pecet ?

No ba. Ostatnio rzadko zalgladam na prgks, ale przeczytaj moj pierwszy
post w watku :)

> "Krucjatorzy" to odrebny problem, chodzilo mi o k7s5a i ok.30%
> odsetek wadliwych egzemplarzy i zwiazane z tym problemy.

Problem w tym, ze ciezko jednoz znacznei stwierdzic czy problem jest
napewno po stronie pyty czy po stronie usera co nie umie skonfigurowac
kompa (poza oczywistymi czyli problem z podtrzymywanie ustawien BIOS'u,
problemy z asynchronicznym taktowaniem oraz stabilnoscia przy FSB 133MHz)

> Ale nie chodzi o przerobke office 2000 na xp. Tylko Karty Graficznej
> z chipsetem Radeon9500 na 9700, a softwerowy patch jest
> odpowiednikiem bezinwazyjnej przerobki hardwarowej.

No tak. Ale jak pisalem ta sprawa jest dosc sporna i ciezko dac
jednoznaczna odpowiedz. Bo wtedy sterowniki powinny byc tez zwiazane z
tematyka grupy, a nie sa... choc coprawda sluza do obslugi danego sprzetu
_ale_ pod kontrola danego systemu operacyjnego. Dlatego podalem adres
grupy gdzie ten temat bedzie bardziej na miescu.

> I mam nadzieje, ze odpowiedz na nie bedzie Twoim zakonczeniem. Takze
> prosze o unikniecie wyzwan ;-)

Nie mam w zwyczaju wyzywac na usnecie ;)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"