Re: Wentylator

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 17:54:03 MET

> Witam
> To zalezy od tego czy zasilacz chodzi juz na granicy swoich mozliwosci,
czy
> ma jeszcze spory zapas. U mnie na wiatraczku na pelnych obrotach dmucha
dosc
> cieple powietrze, a wiec balbym sie wstawiac tam jakis wolnoobrotowy cichy
> wentylek. A to z powodu, ze naprawialem ostatnio 3 zasilacze ATX a w
jednym
> bylo takie cudo: koles se zmniejszyl obroty zeby miec ciszej :) zasilacz
byl
> [...]

Dzieki, to ja juz wole odrobine glosniej bo na razie nie planuje zmieniac
plyty ;) Pisales ze naprawiales 3 zasilacze ATX, wiec sie pewnie troche na
tym znasz. Spalily mi sie ostatnio 3 zasilacze AT (odwrotnie podlaczylem
zasilanie do napedu dyskietek). Poszedl ladny dymek z wtyczki i cala
izolacja na przewodzie sie stopila a teraz jak wlaczam ktorys z nich to
slychac tylko ciche bzyczenie i to wszystko, cooler si enie kreci, zasilania
brak, co sie moglo zepsuc?