Re: LCD analog czy digital

Autor: ambroz (ambrozy99_at_wp.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 12:17:03 MET

> O, właśnie - jak się ustawi mniejszą rozdzielczość, to Belinea
> przeskaluje do pełnego ekranu, prawda? To ja mam pytanko: jak wtedy jest
> z proporcjami? Rozdzielczość 1280x1024 to 5:4, a pozostałe (800x600,
> 1024x768...) to 4:3; czy w związku z tym obraz jest rozciągnięty w
> pionie, czy co?

trudno mi powiedziec
tekst jest po prostu troche niewyrazny taki zamazany
ale teraz nie ma mnie przy moim monitorze to nie sprawdze (bo jestem u
rodziny teraz)

> Oglądasz w 1280x1024 (przeskalowanie programowe) czy w mniejszych
> rozdzielczościach (i wtedy przeskalowywuje "sprzętowo" monitor)?

> A w jakiej rozdzielczości grasz?

gram w rozdzielczosci 1280 na 1024 i na 32 bity
bo na mniejszych mialem wieksze smuzenie
bo jak mowielm na mniejszy sie rozmazuje juz sam tekst stabilny

pzodrawiam
ambroz