Re: LCD analog czy digital

Autor: Shot (shot_at_shot.prv.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 12:08:04 MET

Witam.

Też się nad tym modelem zastanawiam, więc mam kilka pytanek, jeśli
można...

ambroz pisze:

> smuzenia nic nie robia przy ustwieniach 1280-1024
> na mniejsze rozdzielczosci nie ma co ustawiac

O, właśnie - jak się ustawi mniejszą rozdzielczość, to Belinea
przeskaluje do pełnego ekranu, prawda? To ja mam pytanko: jak wtedy jest
z proporcjami? Rozdzielczość 1280x1024 to 5:4, a pozostałe (800x600,
1024x768...) to 4:3; czy w związku z tym obraz jest rozciągnięty w
pionie, czy co?

> tu wszystko ladnie widac
> filmy super

Oglądasz w 1280x1024 (przeskalowanie programowe) czy w mniejszych
rozdzielczościach (i wtedy przeskalowywuje "sprzętowo" monitor)?

> czas reakcji calkiem ok 25s
> i grajac w Q3 nie jest zle

A w jakiej rozdzielczości grasz?

Pozdrav
-- Shot

--
The only way housework could be done in this place was with a shovel or, for
preference, a match.