Samsung Syncmaster 765MB

Autor: Anshar (anshar_at_lexx.eu.org)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 17:07:00 MET

Kupilem sobie nowiutki monitor 17' Samsung Syncmaster 765MB.
Zauwazylem ze w prawym dolnym rogu ekranu widac tak jakby rozjezdzaja sie
kolory. Na przyklad kiedy nasuwam myszke w ten rog, gdzie znajduje sie zegar
w windowsie, to na znaczniku myszki (bialym) pojawia sie jakby czerwonawy
cien. Po odpaleniu Nokia monitor test albo Nec test to widac na obrazach
kontrolnych w tym wlasnie miejscu jak linie sie rozszczepiaja na kolor
czerwonawy.
Niby to nie przeszkadza, jednak mam dziwne uczucie... nie wiem czy isc to
reklamowac czy jakos to przebolec.

Dodatkowo zauwazylem ze jak zalaczam monitor po dluzszej przerwie (np. po
nocy) to ustawienia ekranu minimalnie odbiegaja od tych ktore ustawilem w
OSD. Chodzi mi dokladnie o beczke/trapez/rozmiar itp. Mniej wiecej po
godzinie po malutku ekran wraca do ustawien zapamietanych. Gdybym je wtedy
ustawil na nowo, to po tej godzinie mi sie rozjada za bardzo....

Co mi radzicie ?

Pozdrawiam

---
Anshar
"How will this end?"
"In fire."
 -- Centauri Emperor and Kosh in Babylon 5:"The Coming of shadows"