Re: dysk na serwer

Autor: Hudson Hawk (hudson_hawk_at_o2.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 21:00:27 MET

RavN rafalnies_at_poczta.onet.pl w poście
news:b23mn9$8ja$1_at_atlantis.news.tpi.pl z trudem wyskrobał:
> Witam.
> Jaki dysk polecilibyscie na serwer (okazyjnie na stacje robocza)?
> Powinien być trwały, mieć długą gwarancję (3 lata) i oczywiscie tani. Na
> szybkości aż tak bardzo mi nie zależy.
> IBM nie wchodzi w gre - za drogi.
> Zastanawiam się w sumie nad Maxtorem i Seagate U6. Ewentualnie jeszcze
> samsungiem ale slyszalem, ze sa kiepskie.
> ps. aha jeszcze zeby nie bylo z nim zadnych problemow pod linuksem ;)

i żeby jeszcze robił śniadanko i przynosił do łóżeczka...
Seagate mają 1 rok gwarancji.
Skoro to ma być twardziel na serwer (Serwer - z definicji jest najbardziej
niezawodnym komputerem w całej sieci) to dlaczego nie chcesz kupić jakiegoś
porządnego dysku tylko szukasz ajkiegoś szrota ??
IBMów nie polecam, padły mi już 3 i nigdy więcej. Za to z Seagate nie mam
żadnych problemów. Szkoda tylko, że skrócili gwarancję :-(

Hudson Hawk