Odp: geforce mx400

Autor: kubag (kubag_at_op.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 21:09:51 MET

Użytkownik Wojtek <wojtek.w_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b22nl6$9u8$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> mam plyte ecs k7s5a,zmienilem karte rive 128zx 8mb na nvidia geforce 2 mx
> 400 64 mb tv-out. windows podczas ladowania prawie zawsze sie zacina,dysk
> nie pracuje,pasek na dole pod logo w98 nie rusza sie. moge wejsc do
windowsa
> tylko przez f8>wiersz polecen i tam wpisuje win. co jest grane? plyte jest
> zwalona? karta? wogole gdy ogladam filmy na tej karcie na 16bit obraz nie
ma
> takiej jakosci jaka powinien miec. raz mi sie nawet ustawienia biosu same
> skasowaly

witam
Tak sie sklada zo polowa plyt K7S5A działa nieprawidlowo. wydajnosc karty
graficznej na wadliwej plycie spada do 50% i mniej.

lub

nie masz zainstalowanej łaty do agp chipsetu sis

filmy powinno sie ogladac na 32 bity

kasowanie ustawien biosu to tez typowy objaw dla wadliwych plyt

pozdrawiam kuba