Re: dysk na serwer

Autor: RavN (rafalnies_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 00:24:01 MET

Hudson Hawk wrote:

> RavN rafalnies_at_poczta.onet.pl w poście
> news:b23mn9$8ja$1_at_atlantis.news.tpi.pl z trudem wyskrobał:
>
> i żeby jeszcze robił śniadanko i przynosił do łóżeczka...

a znasz taki? jesli tak to kupuje ;)

> Seagate mają 1 rok gwarancji.

chyba nie wszystkie, jeszcze bede musial sie dopytac ale wyglada na to ze
nie

> Skoro to ma być twardziel na serwer (Serwer - z definicji jest najbardziej
> niezawodnym komputerem w całej sieci) to dlaczego nie chcesz kupić
> jakiegoś porządnego dysku tylko szukasz ajkiegoś szrota ??

bo jest to niewielki serwerek dla niewielkiej sieci i nie widze sensu
wykosztowywania sie na SCSI itp.
od ponad roku chodzi na starym Seagate 1GB ale chce zrobic z tego tez stacje
robocza i zeby postawic X (i miejsce na strony uzytkownikow) potrzebuje tez
czegos wiekszego

--
RavN
GG: 1576942