geforce mx400

Autor: Wojtek (wojtek.w_at_poland.com)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 11:54:31 MET

mam plyte ecs k7s5a,zmienilem karte rive 128zx 8mb na nvidia geforce 2 mx
400 64 mb tv-out. windows podczas ladowania prawie zawsze sie zacina,dysk
nie pracuje,pasek na dole pod logo w98 nie rusza sie. moge wejsc do windowsa
tylko przez f8>wiersz polecen i tam wpisuje win. co jest grane? plyte jest
zwalona? karta? wogole gdy ogladam filmy na tej karcie na 16bit obraz nie ma
takiej jakosci jaka powinien miec. raz mi sie nawet ustawienia biosu same
skasowaly