Re: Potrzebny kawałek metalu...

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 19:32:42 MET

Ucho wrote:

> [...]

Taka szyna sama z siebie do Hot-Swap nie ma nic ponad to, że właśnie pod
takie zastosowania to-to wymyślono. A stosowanie tego w normalnych
pecetach to na ogół bajer, z którego niewiele wynika, w dodatku
podwyższający koszt :-)

> U mnie konkretnie w szynach są dopiero otworki na śrubki

Gdzieś muszą być, skoro dyski, czytniki CD-ROM i inne takie mają mocowanie
na śrubki właśnie - przecie sznurkiem by nie kazali uwiązywać ;-> Swoją
drogą to zapierdziście wygląda HDD z sankami i takimi szynami, szczegół,
że trzeba się gupio naskręcać :->

Jak na normalnym rynku nie dostaniesz, a na serwerowym się okaże, że albo
jest tuzin niekompatybilnych rodzajów, albo mniej, ale za to za blaszkę
zawołają 10PLN, to może wyrzeźb sobie listwy ze sklejki, czy jakiegoś
ebonitu :-)

--
Pozdrówka,
        Artur