Re: Potrzebny kawałek metalu...

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 23:44:29 MET

> A konkretne szyny do mocowania urządzeń 5.25. Razem z obudową była tylko
> jedna para, a nie mogę pozwolić by kieszeń z dyskiem leżała sobie niczym
> nie przymocawana. Sprzedawca w sklepie powiedziałże od 3 lat czegoś
> takiego na oczy nie widział, wiec może któryś z grupowiczów wie gdzie
> coś takiego można dorwać ?

Masz przechlapane :(( Kiedyś szukałem szyny do starego "ruskiego
pancernika"* z czasów 286, poszedłem na giełde, latałem 2 godziny znalazłem
2 sztuki wykupiłem wszystko. A jeden sprzedawca do drugiego odpalił taki
tekst: "no, i k.... widzisz - mówiłem, że to się jeszcze może przydać".
Teraz to już będzie trudniej to dostać :(.

I jeszcze jedna zasadnicza sprawa: czy to nie jest jakiś enlight? oni zdaje
się też stosowali szyny.

*PS. "ruski pancernik" - 20kilogramowa obudowa typu tower, szerokość taka
jak kartka A4, reszta wymiarów w norme, zasilacz AT, płyta montowana
odwrotnie, blacha zdejmowana od przodu, wyprowadzenie klawiatury na przedni
panel. Jak ktoś chce to zrobie fotke i puszcze w sieć :)

TJD