Re: Pliz. ECS K7S5A i Athlon 1800+XP

Autor: jackalek (jackalek_at_zjadacz.spamu.div.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 19:31:39 MET

Użytkownik "Michał (USRobo)" <usrobo_at_NOSPAM.irc.pl> napisał w wiadomości
> Plyta wykrywa go jako 750 MHz nawej tak ustawie na 133/133 w biosie to sie
> resetuje.
>
> Prawdopodonie bios trzeba upgrade zrobić ale nie wiem jaki to dokladnie
> model...
> na plycie pisze K7S5A.. ale na stronie producenta jest takich kilka
wersji..

> jak to sprawdzic?
> a moze to nie bios?

to nowe athlony z rdzeniem 0.13 nie działja poprawnie na tej plycie.
Co dziwne zaobserwowałem to tylko dal czestotliwosci 1800+ bo 1700 chodzi
ok.
to samo sie robi na k7s6a, tyle ze tam taktuje poprawnie tylko pisze ze
unkown cpu type.
Dla k7s6a jest noey bios 1.0f który to naprawia, ale za to psuje cos z
zasobami plyty (windows swieci na zolto w menadzerze urzadzen)
Na k7s5a na razei nie ma lekarstwa