Re: Słabo kręcący się 1700+

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 14:34:21 MET

Marcin Wojtczuk wrote:
> Artur Gawryszczak claimed:
> To znaczy ? Skąd miałem wiedzieć, że Athlona da się *aż tak* podkręcić ?
> Przecież teraz ma +15% na samym chłodzeniu tanim wiatrakiem..

Nie miałeś zamiaru podkręcać -> nie wyłapywałeś info o tym co się dobrze
podkręca, więc nawet się swojej evil-wyszukiwarki nie zapytałeś o wróżbę
;-)

> Czyli TBredB poszedłby na 2000MHz ? Fak :/.

Z tego co ludzie wypisują od paru tygodni, to są naprawdę duże szanse. Ale
zawsze jest ryzyko, że się trafi "gniot", co ma 5% margines ponad
nominał.

> Przynajmniej jak kolega dziś
> kupował kompa, to krzyknąłem sprzedawcy, żeby włożył TBred B (ale on
> nie będzie podkręcał, bo to jego pierwszy komputer po Atari 65 :).

To się zamieńcie :-) Postaw mu jakiś napój owocowy czy warzywny - wedle
preferencji. Albo i więcej napojów ;-)

> U mnie działa i jestem pewien, że uratuje mi procesor.

Ile by nie chwalić AMD za wydajne i tanie procki, to szkoda że tyle
później po Intelu zaczęli dbać o takie zabezpieczenia.

--
Pozdrówka,
        Artur