Re: Słabo kręcący się 1700+

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 13:02:20 MET

Artur Gawryszczak claimed:
> Etam niebezpiecznego ... a zresztą - "no risk - no fun" ;-)

Ja właśnie zaczynałem zwiększać swoją skłonność do ryzyka...

> Niniejszym się zakategoryzowałeś do jednej szufladki wespół z ludziami, co
> tu pisali "jak podkręcić Celerona 466?" ;-)

To znaczy ? Skąd miałem wiedzieć, że Athlona da się *aż tak* podkręcić ?
Przecież teraz ma +15% na samym chłodzeniu tanim wiatrakiem..

> Nie ma pojęć: "mniej stabilny", ani "bardziej stabilny" - wprowadzili je
> chyba użytkownicy Windowsów ;-). Są pojęcia: "stabilny" i "niestabilny",
> oba w funkcji warunków pracy :-P Jak sobie wyobrazisz granicę stabilności
> jako obszar w przestrzeni (f_CPU, V_core, T_CPU), gdzie stopa błędów jest
> < 1/miesiąc[1], to dla przeciętnego TBred A będzie ona sięgała o ~300MHz
> bliżej w osi f_CPU niż dla przeciętnego TBred B

Czyli TBredB poszedłby na 2000MHz ? Fak :/. Przynajmniej jak kolega dziś
kupował kompa, to krzyknąłem sprzedawcy, żeby włożył TBred B (ale on
nie będzie podkręcał, bo to jego pierwszy komputer po Atari 65 :).

> BTW widziałem dziś zjaranego Athlona. Siedział w serwerku obliceniowym w
> klimatyzowanym pomieszczeniu. Zepsuł mu się wiatraczek, a zabezpieczenie
> na płycie (nie przyuważyłem modelu) nie zadziałało.

U mnie działa i jestem pewien, że uratuje mi procesor.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
Athlon XP 1700+ @1700MHz, Soltek 75DRV5-C, Riva Vanta (@135%)