Re: Słabo kręcący się 1700+

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 14:18:11 MET

Artur Gawryszczak claimed:
> Marcin Wojtczuk wrote:
> Nie miałeś zamiaru podkręcać -> nie wyłapywałeś info o tym co się dobrze
> podkręca, więc nawet się swojej evil-wyszukiwarki nie zapytałeś o wróżbę
> ;-)

Fakt. Przyzwyczajenie z PIII.

> To się zamieńcie :-) Postaw mu jakiś napój owocowy czy warzywny - wedle
> preferencji. Albo i więcej napojów ;-)

Eee. Lepiej nie :)

> Ile by nie chwalić AMD za wydajne i tanie procki, to szkoda że tyle
> później po Intelu zaczęli dbać o takie zabezpieczenia.

Jak jeszcze zadbają o to, żeby ludzie, którzy składają 10-20 kompów
miesięcznie, na pytanie:
- a nie ukruszysz mi procka ?
nie odpowiadali:
- zobaczymy...
to będę bardzo szczęśliwy. Bo na razie to muszę dopłacać do Athlona
za to, że ktoś mi zamontuje na nim radiator :/

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
Athlon XP 1700+ @1700MHz, Soltek 75DRV5-C, Riva Vanta (@135%)