Re: kombajny..

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 11:54:53 MET

> Ale mój post był kierowany głównie do ludzi, którzy mają takowy sprzęt?
> Jakie wrażenie?? Awaryjność?

Na roznych ludzi mozna trafic:) Ja w kilku firmach mialem okazje wysluchiwac
opini na temat kombajnow od ludzi ktorzy tego uzywaja. Wszyscy powiedzieli
jednoglosnie, ze to co kupili nadaje sie tylko jako mebel:) (to byly wlasnie
lexmarki).

Jezeli juz tak bardzo chcesz kombajn to wybieraj bardziej firmowy sprzet.

Do zdjec kombajn na bazie HP 5550:
hp psc 2110 - okolo 900zl (tusze takie jak hp 5550)

Do ogolnych zastosowan kombajn na bazie hp3820:
hp psc750 - okolo 850zl (tusze takie jak hp 3820) - tutaj kupisz tusze
alternatywne bez problemu