Re: MSI K7T Turbo L.E. jak to jest?

Autor: Borys Pastuszek (boryspasNOSPAM_at_red.alpha.net.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 11:10:13 MET

> procesorow powyzej XP 1800+ i nawet Durona 1300 oraz procesorow wykonanych
> technologii 0,13 mikrometra? Jakie sa roznice pomiedzy K7T Turbo L.E a K7T
> Turbo2? Sam juz nie wiem jak to jest do konca. Moze to tylko polityka MSI,
> aby naklonic nas do zmiany plyty na nowszy model?

Podstawowa roznica miedzy K7T Turbo LE a Turbo 2 (poza oczywiscie iloscia
slotow itp) jest budowa przetwornicy zasilania procesora wlasnie. "2ka"
posiada m.in. dodatkowe zlacze +12V, jak jest z napieciami zasilajacymi
proca to niestety nie wiem, bo ostatni egzemplarz LE mialem w reku jakis rok
temu...

Pozdr
Borys