Re: Czy 12,5 V to ?le?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 02:42:56 MET

On Sat, 8 Feb 2003 00:22:38 +0100, "TJD" <tjd_at_klub.chip.pl> wrote:

>Wychodzę z założenia, że jeżeli komp działa stablinie to nikogo drobne
>odchylenia nie powinny obchodzić. Przecież 1V to może być w granicy błędu
>pomiaru.
1V? Zalezy w ktorym miejscu. Jesli na wejsciu zasilacza to
rzeczywiscie drobiazg :-) jesli jednak na zasilaniu procesora to zycze
szczescia :-)

>Padł mi jeden zasilacz. Poszedł razem z HDD. Kupiłem nowy (kiedyś o tym
>pisałem na grupe) i jade na Duronie 850_at_952.
Nie zastanawiales sie dlaczego?

>PS. Usterkowość to normalna rzecz.
Ale chyba zauwazyles, ze aktualnie jest ona znacznie wyzsza nz kiedys?
(moze czasem warto przyjzec sie co dzieje sie w naszym kompie nim
bedzie za pozno?)

Pozdrawiam
GLide