...mowiac krotko podlaczamy kompyter do telewizora - jeszcze jedno pytanie.

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 23:42:54 MET

Hmmm zrobiłem kabel, zainstalowałem sterowniki do GF2 41.09 dla XP
ściągnięte z www.nvidia.com i... właśnie tu problem, bo telewizor teraz jest
jak gdyby dalszą częścią monitora (z prawej), a ja chciałbym aby na obu
wyświetlane było dokładnie to samo :( Kiedyś oglądałem ustawienia GF u
kolegi i u niego we właściwościach można było to swobodnie ustawić. A u mnie
nie ma takiej opcji :(
Ktoś może mi wskazać drogę do celu ??? Nie wiem, może ja dziś jakis
ograniczony jestem?? :D
Pozdrawiam

--
  motto