Potrzebny kawałek metalu...

Autor: Ucho (abuse_at_tpnet.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 22:39:35 MET

A konkretne szyny do mocowania urządzeń 5.25. Razem z obudową była tylko
jedna para, a nie mogę pozwolić by kieszeń z dyskiem leżała sobie niczym
nie przymocawana. Sprzedawca w sklepie powiedziałże od 3 lat czegoś
takiego na oczy nie widział, wiec może któryś z grupowiczów wie gdzie
coś takiego można dorwać ?

--
+Unstable+NP: Wlochaty - III Rzeczpospolita+