Re: Potrzebny kawałek metalu...

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 23:57:34 MET

Ucho wrote:

> A konkretne szyny do mocowania urządzeń 5.25. Razem z obudową była tylko
> jedna para, a nie mogę pozwolić by kieszeń z dyskiem leżała sobie niczym
> nie przymocawana. Sprzedawca w sklepie powiedziałże od 3 lat czegoś
> takiego na oczy nie widział, wiec może któryś z grupowiczów wie gdzie
> coś takiego można dorwać ?

Chodzi ci o takie sprytne, z zatrzaskami, coby urządzenia wyciągać bez
rozbierania obudowy? Od producenta obydowy? W jakichś akcesoriach
serwerowych? Od znajomego, który opiekuje się kompami w jakiejś firmie?

Niestety nie jest to popularne rozwiązanie w obudowach PC, bo i nie ma
uzasadnienia, przynajmniej póki nie są popularne urządzenia Hot-Swap.

--
Pozdrówka,
        Artur