Re: 9500 na 9500pro?

Autor: janekbo (janekbo_at_poczta.fm)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 22:37:53 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Lepiej popytaj sie na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet a wczesniej najlepiej
> to poszukaj na www.google.com bo temat pewnie walkowany co chwile.
Albo lepiej chwilke zaczekac i nie sluchac stalych odsylaczy na google....
Troche to nie fair odpisywac na polowe postow jak sie nie ma pojecia ze to
bylo gdzies tam i cos tam.... a najlepiej poszukaj na google. Ja mowie takim
przyslugiwaczom "f... off" i pisze odpowiedz.
Rivat tuner ma zawarty w sobie program patchujacy glowny sterownik karty, po
patchu i restarcie karta dziala jak R9700. Tylko, ze ma 64mb pamieci. Bo
wersji z 128 nie dostaniesz juz. Wazne, zebys pamietal o systemie ochrony
driverow w winxp i upewnil sie, ze ten zpatchowany to naprawde ten
zainstalowany. Najlepiej jak zpatchujesz instalke sterwonikow plik
ati2mtag.sy_ i zainstalujesz sterowniki calkiem z tej nowej. Musi zadzialac.
Jak nie chce Ci sie bawic to sciagnij sobie zpatchowane wersje tego
sterownika (dla kazdej wersji catalystow rozne pliki!) z
http://www.maxdownloads.com/~ian/wizzard/
Ale uwazaj bo wiele egzemlaprzy na najnowszych sterownikach catalyst 3.0
pokazuje obraz jakby mialo uszkodzone potoki reenderujace, ale to
niedopracowanie patch. Starsze stery usuwaja ten problem.
3dmark na dziendobry pokaze min.1000pkt in plus. No i oczywiscie przyrost
wydajnosci w grach widoczny golym okiem.
Pozdrawiam,
janekbo