Re: nForce2 czy KT400 ?

Autor: janekbo (janekbo_at_poczta.fm)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 22:45:45 MET

Użytkownik "Przemek" <spam_at_spam.pl> napisał w wiadomości
> Jak sie sprawuje?
Doskonale. Solidna w kazdym calu.

> Zawsze jest sens...
> - nie kazdy ma fundusze na pelna wersje.
ECS'y tez powstaly dla kogos. Cena 560zl za moja plyte to nie duzo.

> - nie kazdy potrzebuje kontrolera FireWare, czy nawet Serial ATA.
FireWare zawsze sie moze przydac, kiedys bedziesz chcial wpiac kamere
cyfrowa... A komputer z ta wydajnoscia juz sie do tego nadaje. SerialATA nie
mam i nie zaluje.
> - nie ktorzy zapewne maja znacznie lepsza karte dzwiekowa niz ta co jest
na
> plycie.
Jak znacznie lepsza to znacznie wyzszym kosztem, bo chyba nie napiszesz ze
sblive za 130zl jest lepsza karta dzwiekowo od tego a w przypadku tej plyty
to wydatek zbedny. Co do audigy to jako end-user stwierdzam ze sa
porywnywalne.

> A co do samej wydajnosci...
> IMO jest prawie niezauwazalna (bardzo zblizona)... baaa jak sie dobrze
> przyjrzysz testom, plyta ASUSa (wersja okrojona) wypada minimalnie lepiej
> od wersji Deluxe. :-)
Przygladanie sie testom a dzialanie live to dwie czesto bardzo rozne sprawy.
Zapewniam Cie, ze nforce2 jest duzo wydajniejszy... przynajmniej w
zastosowaniach multimedia szeroko pojete, office, internet (innych nie znam
ktore by mialy sens na kompie tej klasy).
Pozdrawiam,
janekbo